CITAS PARA PENSAR

ACTUALIDADE


xoves, 26 de novembro de 2009

Non sei por qué....??

Non sei polo qué, pero levo toda a semán con este artigo de opinión na cabeza. E onte houbo pleno no noso querido Concello de Cabanas, e.... foi tan deprimente, tan denigrante, que hoxe só quero facerme eco do ártigo de César Casal.
¿Será que cando se fala do importante chega e queda sin esforzo?, e que o supérfluo vaise polo río abaixo esvaecendo, ata perderse sin deixar pegada algunha.
En fín, ¡¡menudo cristo se montou onte!!, e menuda hipocresía do Sr. Alcalde-Presidente ao non incluir unha moción do PSdeG-PSOE para tratar do uso que se lle vai a dar aos novos Fondos Estatais para o Emprego e a Sostibilidade Local na orde do día, nin aceptala como urxente, a sabendas de que ata xaneiro de 2010 non haberá outro pleno ordinario.
Abuelos útiles hasta.....
Por César Casal
La Voz de Galicia Opiniones-Corazonadas
Domingo 22/11/2009
Los padres somos muy altruistas con los hijos. Les damos de todo y más. Y, sin embargo, somos unos egoistas tremendos cuando se trata de nuestros propios padres. La frase la pronuncia una compañera y me deja totalmente noqueado, por la razón que tiene. Se me ocurren un millón de ejemplos. Y el asunto va a más con los horarios de locos de hoy en día. Son los abuelos los que nos salvan la vida mientras todavía están útiles para el servicio de canguros y a los que colocamos lejos de la vista tan pronto como no nos sirven para nada. Perdonen que sera tan duro, pero, sobre esta realidad, no se puede ser blando. No valen medias tintas. Otra compañera mucho más cándida dice que ella espera que sus hijas la cuiden de mayor. Le contesto que eso es como esperar que los canguros no salten o los perros no ladren. Al ritmo que vamos, nadie sabe cómo serán nuestros hijos de mayores. Me inclino más por pensar que harán lo mismo que nosotros. Querrán que sus hijos tengan de todo, demasiado de todo, y a nosotros, como abuelos, solo nos usarán mientras seamos útiles para hacerles un servicio. Luego, nos colocarán donde puedan, con decencia. Los tiempos del abuelo en casa ya pasaron. Sé que hay excepciones, pero, para la mayoría, un padre enfermo es un problema enorme. Un problema con su pareja. Un problema de dinero. Un problema de tiempo. Somos más duros que piedras. Lobos hambrientos de poca memoria.
Non me lembro quen decía "el hombre es un lobo para el hombre", e tamén "hai máis animais con sentidiño que homes".

1 comentario:

Andrés López dixo...

Foi Hobbes, que non tiña nin idea da vida dos lobos, ou non o diría.

Agardo que César Casal fale del mesmo e como urbanita. Coñezo moitos casos de xente que coida dos seus pais neste continuum-rural que é Galicia. E eu sei que, se continúo coa miña muller, hei coidar dos meus sogros cando xa non se valan. Unha vez máis, non xeneralicemos. Nin cos homes, nin cos lobos.